onsdag 11. april 2012

A cup of tea!

Det er fortsatt dårlig vær og kaldt, nå som jeg trodde våren skulle komme.
Det er godt å varme seg på en kopp te. Elsker sånne rolige morgener.
Min favoritt-te for øyeblikket er Peach Mango, det er en sånn te som alle liker, så veldig greit å ha i skapet hvis man får gjester.
De nydelige tekoppene er en del av servicet vi fikk til bryllupet vårt. Det er så utrolig fint, ren og klassisk stil som vi kan bruke i mange år fremover. Da vi skulle velge ut service til ønskelisten lette vi i flere måneder etter noe begge likte, trodde aldri vi skulle finne det før vi så dette, det falt i smak hos begge med en gang.
Nå skal jeg titte videre på interiør inspirasjon, ønsker alle en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg bruker å vanne når jeg ser at planten har "drukket" opp det den hadde.. Hehe. Med andre ord, jeg har ikke peiling. Kjenn etter om jorda er tørr, da er det bare å vanne i vei ;)

    -Amalie

    SvarSlett
  2. Alltid godt med en god kopp te. Min favoritt er chai latte for øyeblikket.
    Det serviset der har jeg også noen deler til. Synes det var så fint i min ungdom, så kom gubben og stemte det nedom og hjem :P ...mannfolk ass!
    Klem Madelén

    SvarSlett